osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky
ROTALLA F108 185/65 R 15 88 T TL - letní
POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.
Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.
Výrobce | ROTALLA |
---|---|
Název výrobku | F108 |
Šířka | 185 |
Profil | 65 |
Konstrukce | R |
Průměr | 15 |
Index nosnosti | 88 |
Rychlostní index | T |
Použítí duše | TL |
Období | letní |
EXTERNÍ SKLAD č.1 | |
nedostupné | Cena bez DPH: 1 743,13 Kč |
dostupnost nutno ověřit | Cena vč. DPH: 2 109 Kč |
Popis zboží
OSOBNÍ - PNEU - PNEUMATIKA - LETNÍ
ROTALLA F108 je letní směrová pneumatika určená pro vozy nižší a střední třídy. Pneumatika má čtyři podélné obvodové drážky pro dobrý odvod vody. ROTALLA F108 je pneumatika s dobrou životností s velmi dobrým poměrem cena/výkon.
Výrobce
MINERVA, ROCKSTONE, ROTALLA a TRACMAX jsou známy jako privátní značky západoevropských prodejců pneumatik. Pneumatiky vyrábí společnost SHANDONG YONGSHENG RUBBER GROUP CO. LTD., která byla založena v roce 1986 a je jedním z největších výrobců pneumatik v Číně. V roce 2003 společnost postavila novou továrnu SHANDONG SANTAI RUBBER CO. LTD., která se rozkládá na ploše více než 50.000 m2 a pracuje zde více než 2000 vysoce kvalifikovaných pracovníků. Společnost dováží moderní výrobní a testovací zařízení z Francie, USA a Německa, aby produkty splňovaly nejvyšší kvalitu. Všechny pneumatiky prošly certifikací ISO9001, DOT, ECE, SASOBGCC & INMETRO a vyváží se do celého světa. Dezény dovážené do Evropy jsou přímo vyvinuté pro evropský trh, kde jsou kvalita a jednotnost nejdůležitějším aspektem. Hlavní výrobní závod pokračuje ve vývoji pneumatik a provádí také aktivní cenovou politiku, která zaručuje značkám velmi dobrou konkurenceschopnost.