osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky
MARANGONI MAXO XL 235/65 R 17 108 V TL - celoroční M+S
POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.
Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.
Výrobce | MARANGONI |
---|---|
Název výrobku | MAXO |
Šířka | 235 |
Profil | 65 |
Konstrukce | R |
Průměr | 17 |
Index nosnosti | 108 |
Rychlostní index | V |
Použítí duše | TL |
Období | celoroční M+S |
EXTERNÍ SKLAD č.1 | |
nedostupné | Cena bez DPH: 3 047,60 Kč |
dostupnost nutno ověřit | Cena vč. DPH: 3 688 Kč |
Popis zboží
OFFROAD - 4x4 - SUV - PNEU - PNEUMATIKA - CELOROČNÍ - M+S
Výrobce
Italská gumárenská firma Marangoni vznikla již v polovině 20. Století. Společnost se rychle naučila, jak prorazit na evropský, americký i latinskoamerický trh. Těžiště hlavních aktivit společnosti leží především v Evropě. Ředitelství firmy se nachází v italské Veroně, vlastní zastoupení pro prodej pneumatik má společnost v Německu a Španělsku. Kromě tradičních výhod, které Marangoni nabízí, mají i dobře skrytá tajemství. V nejmodernějších a nejdokonalejších světových továrnách Rovereto a Feltre italští konstruktéři rychle našli klíč k budoucnosti, který je ve výrobě ekologických a dobře recyklovatelných pneumatik. V tomto centru společnosti Marangoni pracuje více než 500 zaměstnanců. Velmi dobré pověsti se těší zimní pneumatiky navržené ve vlastním vývojovém centru firmy v Alpách. Marangoni je opravdu mezi nejuznávanějšími průkopníky na mezinárodním trhu, a to díky technologickým úspěchům. Pneumatiky jsou ze 75% vyrobeny z neupraveného recyklovatelného materiálu, který je ústředním bodem ve vývoji této firmy, která se vždy držela pojetí „inteligentní technologie". I jeden ze známých evropských tunerů Franz Engstler si vybral pro své projekty pneumatiky z nové řady Zeta od italského výrobce Marangoni. Výrobce produkuje kolem 3 milionů pneu ročně, hlavním trhem jsou především Německo a státy EU, ale společnost má dalších 100 distributorů pneu v 43 zemích světa. Marangoni v roce 2006 opět zaměřil své aktivity na motorsport. První ze soutěží, které se zúčastnil, byl italský šampionát v jízdě do vrchu. Právě pro takový typ závodů se totiž podle společnosti hodí závodní pneu Marangoni Zeta Linea Racing. Společnost dodává pneumatiky i pro závodní sérii MAZDA RX-8 CUP, která se jezdí po celé Evropě a poslední podnik sezony dokonce zavádí jezdce až do Bahrajnu. Na suchý asfalt jsou zde používány dezény Zeta Linea Racing, v deštivém počasí se jezdí na standardních pneumatikách Mythos. Závodní pneumatiky Zeta se také využívají v sérii Osella Junior Trophy, kterou Marangoni sponzoruje. „Marangoni vždy věřil, že motosport je nejlepším nástrojem k vyzkoušení pneumatik v extrémních podmínkách," řekl Mario Marangoni, ředitel společnosti, a dodal: „Pro nás jsou závodní dráhy laboratoře, které nás zásobují poznatky pro budoucí vývoj."
Web výrobce: http://tyre.marangoni.com/