osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky
PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA IV R 150/60 R 17 66 W TL - racing street
POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.
Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.
Výrobce | PIRELLI |
---|---|
Název výrobku | DIABLO ROSSO CORSA IV |
pozice zadní rear | R |
Šířka | 150 |
Profil | 60 |
Konstrukce | R |
Průměr | 17 |
Index nosnosti | 66 |
Rychlostní index | W |
Použítí duše | TL |
Kategorie | racing street |
EXTERNÍ SKLAD č.44 | |
skladem - do 2-4 dnů | Cena bez DPH: 3 342,98 Kč |
k dodání 3 ks | Cena vč. DPH: 4 045 Kč |
EXTERNÍ SKLAD č.8 | |
skladem - do 4-6 dnů | Cena bez DPH: 3 675,21 Kč |
k dodání 6 ks | Cena vč. DPH: 4 447 Kč |
EXTERNÍ SKLAD č.48 | |
skladem - do 2-4 dnů | Cena bez DPH: 3 712,40 Kč |
k dodání 1 ks | Cena vč. DPH: 4 492 Kč |
EXTERNÍ SKLAD č.1 | |
nedostupné | Cena bez DPH: 4 852,89 Kč |
dostupnost nutno ověřit | Cena vč. DPH: 5 872 Kč |
Popis zboží
MOTO - PNEU - PNEUMATIKA - RACING STREET
!!! NOVINKA 2022 !!!
Společnost Pirelli uvedla na trh čtvrtou generaci rodiny Diablo Rosso s novou vysoce výkonnou pneumatikou Diablo Rosso IV pro supersporty, vysokovýkonné a crossoverové motocykly. Zadní pneumatika má
třívláknovou strukturu Lyocell, vyvinutou na základě zkušeností Pirelli v mistrovství světa superbiků (WSBK), s nižší deformací a větší odolností proti namáhání v zatáčkách a prudké akceleraci. Od roku 2008, roku uvedení první Diablo Rosso, se prodalo více než pět
milionů kusů, konstrukce modelu Diablo Rosso IV vyniká především propracovaným designem ocelových prutů, přední pneu má o 20 procent méně výplně z umělého hedvábí, což zvyšuje tuhost a zlepšuje pocit z jízdy a přesnost, díky většímu prostoru pro gumovou směs. Složení
směsi využívá tvrdší druh s obsahem oxidu křemičitého ve středu přední pneumatiky Diablo Rosso IV, který zahrnuje přibližně polovinu šířky pneumatiky, bočnice jsou z měkčí směsi, také s vysokým obsahem oxidu křemičitého, které podporují rychlejší zahřátí a
konzistentní přilnavost za studena. Ale také ji ocení motocyklisté, kteří používají bike hlavně o víkendech, na krátké výlety mimo město a kteří hledají sportovní potěšení z jízdy bez ohledu na povětrnostní podmínky. U zadních pneumatik Diablo Rosso IV o rozměrech
nižších než 190 / 50-17 používá konstrukce kostry také umělé hedvábí jako má přední pneumatika, což poskytuje více prostoru pro gumu a zlepšuje zpětnou vazbu pro jezdce, profily pneumatik mají design s více poloměry a s ostřejším středovým profilem pro rychlé změny
směru a s hladší křivkou na okrajích pro větší kontaktní plochu a trakci. Představuje vysokou úroveň společnosti Pirelli ve světě vysoce výkonných pneumatik určených pro jednostopá vozidla vozidla. Diablo Rosso IV je k dispozici v pěti velikostech pro přední a deseti pro
zadní kola. V neposlední řadě je určena pro majitele sportovních crossoverů, kteří používají jeden stroj pro výlety na střední a dlouhé vzdálenosti a kteří se nechtějí vzdát svého sportovního stylu jízdy v nejklikatějších úsecích silnice. DIABLO ROSSO IV jsou ideální
volbou pro majitele supersportů nebo hypernaked motocyklů, kteří milují sportovní jízdu po klikatých silnicích a horských průsmycích a hledají pneumatiku, která nejlépe vystihuje sportovní výkon jejich motocyklu. Od svého uvedení na trh v roce 2002 nabyla řada Diablo více než
18 let zkušeností, a nabrala zkušenosti v oblastech technologií a získala vítězství v nejprestižnějších národních a mezinárodních soutěžích.
Výrobce
Historie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.
Web výrobce: www.pirelli.cz