osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky

ACHILLES
APLUS
ARIVO
AUSTONE
AVON
BAR-GUM
BARUM
BFGOODRICH
BOHNENKAMP (BOKA)
BRIDGESTONE
COLLIN'S
COLWAY
COMFORSER
COMPASS
CONTINENTAL
COOPER
CST
DAYTON
DEBICA
DUNLOP
DURO
EQUIPE
EVERGREEN
FALKEN
FEDERAL
FIRESTONE
FORTUNE
FULDA
GAUTH PNEU
GENERAL
GISLAVED
GOODRIDE
GOODYEAR
GREEN-MAX
GREMAX
GRIPMAX
GT RADIAL
HANKOOK
HIFLY
IMPERIAL
INFINITY
KENDA
KING MEILER
KLEBER
KORMORAN
KUMHO
LAUFENN
LEAO
LINGLONG
MARANGONI
MARKGUM
MARSHAL
MATADOR
MAXXIS
MAZZINI
MICHELIN
NANKANG
NEOLIN
NEXEN
NOKIAN
NORDEXX
NOVEX
OTANI
PETLAS
PIRELLI
PLATIN
PNEU VRANÍK
PNEUMANT
POWERTRAC
RADAR
RIKEN
ROADSTONE
ROADX
ROCKSTONE
ROTALLA
ROUTEWAY
SAETTA
SAILUN
SAVA
SEMPERIT
SONNY
STARMAXX
SUMITOMO
SUNNY
SUPERIA
TARGUM
TORQUE
TOURADOR
TOYO
TRACMAX
TRAZANO
TRIANGLE
TRISTAR
UNIGRIP
UNIROYAL
VIKING
VITOUR
VREDESTEIN
WANDA
WANLI
WESTLAKE
WINDFORCE
WINTER TACT
YOKOHAMA
ZEETEX
Největší výběr off-road a SUV pneu

MICHELIN AGILIS CROSSCLIMATE 205/75 R 16 C 113/111 R TL - celoroční M+S

AGILIS CROSSCLIMATE MICHELIN Energetický štítek

Pro zobrazení štítku klikněte ZDE

POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL


Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.

Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.

Výrobce MICHELIN
Název výrobku AGILIS CROSSCLIMATE
Šířka 205
Profil 75
Konstrukce R
Průměr 16 C
Index nosnosti 113/111
Rychlostní index R
Použítí duše TL
Období celoroční M+S celoroční M+S celoroční M+S
EXTERNÍ SKLAD č.44
skladem - do 2-4 dnů Cena bez DPH: 3 931,40 Kč
k dodání 20 ks Cena vč. DPH: 4 757 Kč

EXTERNÍ SKLAD č.27
skladem - do 48 h. Cena bez DPH: 3 945,45 Kč
k dodání 4 ks Cena vč. DPH: 4 774 Kč

EXTERNÍ SKLAD č.7
skladem - do 48 h. Cena bez DPH: 3 952,07 Kč
k dodání 17 ks Cena vč. DPH: 4 782 Kč

EXTERNÍ SKLAD č.1
nedostupné Cena bez DPH: 4 441,39 Kč
dostupnost nutno ověřit Cena vč. DPH: 5 374 Kč

Zobrazit všechny sklady

Popis zboží

PNEUMATIKA PRO DODÁVKY - PNEU - UŽITKOVÉ - VAN - LEHKÉ NÁKLADNÍ - CELOROČNÍ - M+S - SNĚHOVÁ VLOČKA - 3PMSF

Výrobce

Historie firmy Michelin sahá až do roku 1832 kdy bratranci Aristide Barbier a Nicolas Edouard Daubree zakládají manufakturu na výrobu čerpadel a malých zemědělských strojů. Záhy přišli na to, jaké obrovské možnosti se skrývají ve vulkanizovaném kaučuku a začali jej používat ve své továrně k těsnění a při výrobě řemenů, ventilů a potrubí. V roce 1889 je pak Eduardem a Andréem Michelinem založena firma Michelin. Oba pak převzali továrnu, kterou založil jejich děd Aristide Barbier. Nápad na začlenění pneumatikářského průmyslu do firmy se zrodil čistou náhodou. Jednou továrnu vyhledal cyklista s poškozenou pneumatikou a Eduarda napadlo, že by mohli začít vyrábět pneumatiky, které budou snadněji opravitelné. V roce 1891 začíná průmyslová výroba vyměnitelných pneumatik a firma dosahuje prvního úspěchu. Cyklista Charles Thery s pneumatikami Michelin vítězí v závodě Paříž-Brest-Paříž a firma prodala za rok 10000 pneumatik. V roce 1895 přišel zrod automobilu a protože nafukovacím pneumatikám nikdo nevěřil, musel Michelin zkonstruovat celé vozidlo a s ním se zůčastnil závodu Paříž-Bordeaux-Paříž, při kterém sice dojeli poslední, ale dokázali přednosti nafukovacích pneumatik. Po tomto závodě se začal zvyšovat počet automobilů, které při závodech používaly pneumatiky Michelin a dokázaly na nich zvítězit. Roku 1898 vzniká logo firmy - figurka Bibendum, který firma užívá dodnes a je velmi dobře známým po celém světě. Na počátku 20. století sklízejí pneumatiky Michelin úspěchy v automobilových závodech, zejména v závodu o Gordon - Bennettův pohár a díky tomu získávají velmi dobrou reklamu a stále se rozšiřuje jejich používání. Michelin zažíval veliký rozkvět a zakládal své nové továrny blízko významných automobilek po celé Evropě a také ve Spojených státech. Původní továrna ve městě Clermont-Ferrand měla již 4000 zaměstnanců a začíná vyrábět také pneumatiky pro letadla. Michelin roku 1908 přišel na trh s novým typem pneumatiky, která byla navržena pro autobusy a nákladní automobily. Rozdíl oproti ostatním byl její zdvojený plášť. Tato pneumatika znamenala další rozvoj nákladní dopravy. V dalších letech přichází firma s dalšími inovacemi, jako třeba vyměnitelné kolo s ocelovou kostrou. Přidáním sazí do pryže získává pneumatika nejen dnes charakteristickou černou barvu, ale také vyšší trvanlivost a lepší přilnavost. Životnost byla prodloužena také drážkovaným běhounem, do kterého byl později začleněn speciální pásek, který zabraňoval klouzání na vlhkém povrchu. Pneumatika "Pilot" zvyšovala přilnavost při vyšších rychlostech a byla předchůdcem dnešních nízkoprofilových pneumatik. Během 2. světové války nastal úpadek firmy, která běžela v nouzovém provozu, ale po válce přišel absolutní převrat ve výrobě pneumatik. 4. června 1946 si Michelin nechává patentovat radiální pneumatiku. Ta znamenala vyšší bezpečnost, lepší přilnavost, delší trvanlivost a nižší spotřebu. Firma tím získala výhody oproti konkurenci na dlouhých 30 let. V dalších letech firma stále zdokonaluje svou novou technologii a pneumatika XAS s nesouměrným běhounem se poprvé objevuje na závodních drahách. Radiální pneumatika už dokázala vydržet rychlost až 180 km/h a zároveň se zvyšuje pohodlí při jízdě. V roce 1969 už má společnost Michelin ve světě celkem 81 000 zaměstnanců, z nichž 43 600 pracuje v závodech mimo Francii. Další léta opět znamenají úspěch firmy nejen při obchodech, ale i ve světě sportu. Další revoluční novinku tzv. Zelené pneumatiky představuje firma v roce 1992. Tyto pneumatiky značně snižují valivý odpor a tím jsou i šetrnější k životnímu prostředí. Dnes má firma Michelin své zastoupení ve více než 170 zemích světa. V 19 zemích na světě má celkem přes 80 továren, v nichž zaměstnává 127 000 zaměstnanců. Firma denně vyrobí přes 830 000 pneumatik, celkový příjem firmy činí 13 673 mil. €., což je 18% podíl na trhu a řadí firmu na 2. místo. Velkou zásluhu na oblibě značky Michelin má reklama z úspěchů v motoristickém sportu. Poprvé se pneumatiky Michelin objevily v seriálu F1 v roce 1977 při VC Británie. Derniéru zažily v roce 2006 v Brazílii. Během tohoto období odjely 215 velkých cen, získaly 111 Pole position, 102 vítězství a 9 titulů mistra světa. Celkový zisk 3308,5 bodu je druhý nejvyšší ze všech výrobců pneumatik. Michelin také získal 351 vítězství a 26 jezdeckých titulů v závodech MS motocyklů. Nemalé úspěchy slaví také v závodech LE MANS, MS Rally a Rally Paříž-Dakar.

Web výrobce: www.michelin.cz

Největší výběr čtyřkolkových pneu