osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky

AVON
BRIDGESTONE
CONTINENTAL
CST (CHENG SHIN)
DUNLOP
DURO
FULL BORE USA
GOLDEN TYRE
HEIDENAU
KENDA
MAXXIS
METZELER
MICHELIN
MITAS
MOTOZ
NANKANG
PIRELLI
SHINKO
SUNF
VEE RUBBER
VREDESTEIN
WANDA
Největší výběr off-road a SUV pneu

PIRELLI DIABLO ROSSO III 150/60 ZR 17 66 (W) TL - supersport

DIABLO ROSSO III PIRELLI

POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.

Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.

Výrobce PIRELLI
Název výrobku DIABLO ROSSO III
Šířka 150
Profil 60
Konstrukce ZR
Průměr 17
Index nosnosti 66
Rychlostní index (W)
Použítí duše TL
Kategorie supersport
EXTERNÍ SKLAD č.44
skladem - do 2-4 dnů Cena bez DPH: 2 780,99 Kč
k dodání 1 ks Cena vč. DPH: 3 365 Kč

Stáří pneu: DOT2023

EXTERNÍ SKLAD č.7
skladem - do 48 h. Cena bez DPH: 2 854,55 Kč
k dodání 5 ks Cena vč. DPH: 3 454 Kč

EXTERNÍ SKLAD č.44
skladem - do 2-4 dnů Cena bez DPH: 2 911,57 Kč
k dodání 1 ks Cena vč. DPH: 3 523 Kč

Stáří pneu: DOT2022

EXTERNÍ SKLAD č.1
nedostupné Cena bez DPH: 3 347,93 Kč
dostupnost nutno ověřit Cena vč. DPH: 4 051 Kč

Zobrazit všechny sklady

Popis zboží

MOTO - PNEU - PNEUMATIKA - RACING STREET - REAR - R - ZADNÍ

!!! NOVINKA 2018 !!!

PIRELLI DIABLO ROSSO III je přímý nástupce osvědčené hypersportovní pneu Diablo Rosso II. Oproti svému předchůdci nabízí nový vzorek běhounu, který má díky více drážkám lepší ovladatelnost za mokra. Profil převzatý od závodní pneumatiky Diablo Supercorsa a nová dvousložková směs zadní pneu s vysokým obsahem siliky nabízí zlepšenou ovladatelnost a přilnavost, a lépe spolupracuje s vysoce výkonnými motocykly, které mají víc bezpečnostních systémů, jako je například kontrola trakce. Profil Diablo Rosso III je derivován přímo od pneumatik Diablo Supercorsa, jež se používají ve světových závodních třídách Superstock a Supersport. Přední pneumatika má větší zaoblení pro zlepšenou ovladatelnost, které zlepšuje zatáčení a prudké změny směru. V porovnání s profilem Diablo Rosso II je její profil v centrální části vyšší a širší na bocích běhounu, výška bočnice se zvýšila o 3 mm, aby se zlepšila pružnost. Podobně byl vylepšen i profil zadní pneumatiky.

Výrobce

Historie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.

Web výrobce: www.pirelli.cz

Největší výběr čtyřkolkových pneu