osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky
DUNLOP SPORTMAX GP RACER D211 F M SLICK 120/70 R 17 TL - racing NHS
POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.
Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.
Výrobce | DUNLOP |
---|---|
Název výrobku | SPORTMAX GP RACER D211 SLICK |
Šířka | 120 |
Profil | 70 |
Konstrukce | R |
Průměr | 17 |
Použítí duše | TL |
Kategorie | racing NHS |
EXTERNÍ SKLAD č.1 | |
nedostupné | Cena bez DPH: 3 663,00 Kč |
dostupnost nutno ověřit | Cena vč. DPH: 4 432 Kč |
Popis zboží
MOTO - PNEU - PNEUMATIKA - RACING
!!! NOVINKA 2010 !!! DUNLOP SPORTMAX GP RACER D 211 je nejnovější typ profesionální závodní pneumatiky, která se stala legendou ještě před svým uvedením na trh a určitě se stane novým standardem pro pneumatiky špičkového výkonu. Pneumatika GP RACER D211, jejímž základem je závodní pneumatika DUNLOP D211 GP, která stabilně vyhrávala na všech úrovních světového motocyklového sportu již od svého uvedení na trh, přináší běžnému spotřebiteli technologie vyvinuté na základě skutečných závodních zkušeností. Mezi tyto technologie patří více směsí v běhounu (Multi - Tread), která zajišťuje vynikající přilnavost, vysokou stabilitu a přesnou zpětnou vazbu, konstrukce bezešvého pásu JointLess Belt (JLB), pro pohodlí a stabilitu při vysokých rychlostech, a revoluční systém NTEC, který umožňuje úpravu tlaku hustění a je určen pro uspokojení většiny příznivců náročných závodních trait stejně jako pravých sportovních jezdců. Pro použití na silnici jednoduše nahustíte na tlak předepsaný výrobcem motocyklu a v době závodu snížíte tlak pro zvýšení přilnavosti, aniž by se snižovala tuhost pneumatiky, kteráje důležitá za všech okolností. Všechny tyto technologie společně dávají pneumatice GP RACER D211 schopnost převést impozantní výkonnost ze závodních tratí na obratnost a spolehlivost na silnicích.
„Příběh pneumatiky GP Racer D211 je dobrým příkladem naší vývojové strategie v akci," říká Sharon Antonaros, obchodní a marketingový ředitel Goodyear-Dunlop pro Evropu.„ Naším plánem bylo vytvořit nepřekonatelnou závodní pneumatiku, jejíž vývoj by pak pokračoval směrem k stejně vynikajícímu výrobku pro naše zákazníky se závodními ambicemi. Obou cílů bylo dosaženo. Závodní pneumatika D211 GP překonala všechna naše očekávání. Je velmi nezvyklé, aby jedna pneumatika v motocyklovém sportu tak bezvýhradně dominovala. Důsledkem jejího úspěchu je obrovské očekávání směřující k uvedení na trh silniční verze GP RACER D211 a zaznamenali jsme nebývalý tlak ze strany sítě našich prodejců, kteří ji chtějí mít na skladě co nejdříve. Pevně věříme, že jakmile naši evropští zákazníci dostanou příležitost vyzkoušet si pneumatiku GP RACER D211, pocítí ten rozdíl nejenom na silnici, ale budou ho schopni měřitelně zaznamenat i v závodech. "Pneumatika je k dispozici ve třech provedeních směsi. Měkká směs (Soft - S) byla vyvinuta pro maximální výkon u vzdáleností na 20-25 kol. Střední směs (Medium - M) je optimalizovaná pro 35-40 kol. Tvrdá směs (Endurance - E) pro 65-70 kol.
„Dnešní motocykly kategorie superbike dosahují akceleračních a brzdných sil, které jsou skoro tak extrémní jako síly u závodních motocyklů," říká Stephen Male, ředitel sekce motocyklového sportu Dunlop. „To je důvod, proč jsme každý i ten nejmenší prvek závodní technologie a znalostí předali do programu GP Racer D211 a testovali jsme tuto pneumatiku na okruzích, jako je Phillip Island, Magny Cours a Jerez, abychom zajistili, že tyto směsi budou vyhovovat různým potřebám."Emmanuel Robinet, ředitel vývoje pro motosport a motocykly vysvětluje: „Dosáhli jsme vynikající stability v přímém směru a jemnějšího chodu tím, že jsme překryli nylonovou kostru radiální konstrukce nylonovými nárazníkovými pásy a nepřerušeně navinutým pásem běhounu z aramidového vlákna pro eliminaci obvodového přírůstku. Změnou úhlu nárazníkových pásů vůči kordové vrstvě kostry a vůči sobě navzájem jsme schopni regulovat tuhost bočnice i běhounu. Tím získáváme skutečně vysoký stupeň stability okraje běhounu, a tím i důvěru při projíždění zatáček vysokou rychlostí. Nejvíce jsme hrdi na tu skutečnost, že tato pneumatika poskytuje optimální kombinaci zpětné vazby, přilnavosti a stability, ať už se použije za extrémních závodních podmínek, nebo v méně obtížném, ale stále vysoce náročném prostředí silnic.
- Vícesměsový běhoun zajišťuje vynikající přilnavost, vysokou stabilitu a přesnou zpětnou vazbu (technologie Multi - Tread).
- Výborná stabilita a pohodlí ve vysokých rychlostech je zaručena díky bezešvému pásu JointLess Belt (JLB).
- Konstrukce NTEC umožňuje jezdci vyladit pneumatiku úpravou tlaku huštění. Nahuštěním na výrobcem předepsaný tlak pro použití na silnici a snížením tlaku pro lepší pro suché závodní tratě.
Výrobce
Dunlop je jedním z největších a nejvýznamnějších světových výrobců vysoce výkonných pneumatik, které použivá pro prvovýbavu mnoho renomovaných prestižních značek. Dunlop nabízí celou řadu produktů pro osobní vozidla, užitková vozidla, motocykly, těžké nákladní automobily, autobusy, důlní techniku ale také pro motoristický sport, letectví a vesmírnou technologii. Dlouholetý výzkum, vývoj a zkušenosti ze závodních tratí a následné zavedení inovativních technologií do výroby pneumatik určených pro každodenní použití poskytují řidičům lepší zpětnou vazbu, větší kontrolu jízdy a díky tomu i větší potěšení.
Web výrobce: www.dunlop-tires.com