osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky
PIRELLI CHRONO FOUR SEASONS 215/75 R 16 C 113/111 R TL - letní
POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.
Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.
Výrobce | PIRELLI |
---|---|
Název výrobku | CHRONO FOUR SEASONS |
Šířka | 215 |
Profil | 75 |
Konstrukce | R |
Průměr | 16 C |
Index nosnosti | 113/111 |
Rychlostní index | R |
Použítí duše | TL |
Období | letní |
EXTERNÍ SKLAD č.1 | |
nedostupné | Cena bez DPH: 5 704,37 Kč |
dostupnost nutno ověřit | Cena vč. DPH: 6 902 Kč |
Popis zboží
PNEUMATIKA PRO DODÁVKY - PNEU - UŽITKOVÉ - VAN - LEHKÉ NÁKLADNÍ - CELOROČNÍ - M+S
PIRELLI CHRONO FOUR SEASONS je celoroční symetrická pneumatika určená pro dodávky a lehké nákladní vozy. Primárně je určena na středně těžkou zimu, kde se dlouho nedrží na
vozovce sníh a sněhová břečka. Dezén se vyznačuje silnější ramenní části, která přispívá k vyšší stabilitě a nosnosti. Příčné drážky spolu s jemnými, hustými zářezy zajišťují nejlepší možnou trakci. Široké, průběžné drážky účinně odvádí vodu zpod
pneumatiky a zabraňují tak vzniku aquaplaningu. Absence vysoce aromatických olejů a omezení spotřeby surových materiálů se projevuje sníženým valivým odporem, tedy menší spotřebou a také větším kilometrovým výkonem. Pneumatika nese označení M+S pro celoroční provoz.
Výrobce
Historie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.
Web výrobce: www.pirelli.cz