osobní dodávky offroad-SUV moto čtyřkolky průmyslové disky

AVON
BRIDGESTONE
CONTINENTAL
CST (CHENG SHIN)
DUNLOP
DURO
FULL BORE USA
GOLDEN TYRE
HEIDENAU
KENDA
MAXXIS
METZELER
MICHELIN
MITAS
MOTOZ
NANKANG
PIRELLI
SHINKO
SUNF
VEE RUBBER
VREDESTEIN
WANDA
Největší výběr off-road a SUV pneu

MICHELIN POWER ONE (RACING STREET) 120/60 ZR 17 55 (W) TL - racing street

POWER ONE (RACING STREET) MICHELIN

POKUD NENÍ ŠTÍTEK ZOBRAZEN, JEDNÁ SE O STARŠÍ PNEU NEBO JE CHYBA V PŘENOSU Z DATABÁZE EPREL

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740
Dne 1. května 2021 vstupuje v platnost aktualizované a přísnější nařízení EU, které vyžaduje zásadní změny označování pneumatik. Pneumatiky uvedené na trh před 1. květnem 2021 budou opatřeny současným označením, které bude i nadále platit vzhledem k datu jejich dostupnosti na trhu.

Staré štítky se ale již nesmí zobrazovat při prodeji pneumatik.

Výrobce MICHELIN
Název výrobku POWER ONE (STREET)
Šířka 120
Profil 60
Konstrukce ZR
Průměr 17
Index nosnosti 55
Rychlostní index (W)
Použítí duše TL
Kategorie racing street
EXTERNÍ SKLAD č.1
nedostupné Cena bez DPH: 3 365,21 Kč
dostupnost nutno ověřit Cena vč. DPH: 4 072 Kč

Zobrazit všechny sklady

Popis zboží

MOTO - PNEU - PNEUMATIKA - RACING STREET

!!! DVOUSMĚSOVÁ NOVINKA 2009 !!! MICHELIN POWER ONE je nová extrémně výkonná, závodní pneumatika nahrazující v roce 2009 model Power Race. Tři roky vývoje této pneumatiky zahrnují více než 120 tisíc kilometrů testů, 35 tisíc kol na 30 různých tratích po celém světě. Na samotném testování se podílelo přes 130 jezdců se stroji o výkonu více než 200 koní a společně bylo spotřebováno 350 pneumatik různých rozměrů. Nezáleží na tom, jaké máte ambice, protože v pneumatice Michelin Power One najdete ideální pneumatiku ať už pro volný den na závodní trati nebo národní mistrovství. Jako správné závodní pneumatiky jsou Power One samozřejmě dostupné v různých tvrdostech. Vyrábí se ve čtyřech provedeních směsi: A (SOFT) - B (MEDIUM/SOFT) - C (MEDIUM) a směs se volí v závislosti na teplotě a hrubosti asfaltu. Čtvrté provedení patří do kategorie RACING STREET. Je určená převážně pro běžný silniční provoz a její označení je pouze POWER ONE (bez dalšího přívlastku).

  • Two Compound Technology - Technologie dvojího složení směsi dezénu. Čtyři zbrusu nové složení (dvě pro přední a dvě pro zadní pneumatiku) pomáhají jedinečným způsobem vylepšuje přilnavost na vlhké nebo mokré vozovce, výrazně zkracuje dobu zahřátí na provozní teplotu a zachovává vysoký standard výkonu i za nižších teplot (vše ve srovnání s předcházejícími pneumatikami Michelin). Tyto nové směsi byly vyvinuty přesně podle požadavků sportovní silniční nebo okruhové jízdy a maximální úroveň výkonu v širokém spektru teplot.
  • Synthetic Component Technology - Aplikace syntetických prvků do směsi. Tato technologie napomáhá až k extrémně rychlému zahřátí na provozní teplotu a vynikající přilnavost. Kombinuje technologie HTSC (High Tech Synthetic Compound) a MRSE (Michelin Racing Synthetic Elastomers).
  • Near Slick Technology - Technologie téměř hladké pneumatiky. Drážky dezénu zde zabírají pouze 5% plochy dezénu, což maximalizuje styčnou plochu pneumatiky s vozovkou. Výsledná trakce poté dovolí bezpečně naklánět Váš stroj a to až do úhlu 60°.
  • Konstrukce pneumatiky Michelin Power One obsahuje tři různé vrstvy. Dvě nylonové krycí pod pláštěm pneumatiky a jednu aramidovou. Právě použití nylonu a aramidu (materiál s téměř opačnými vlastnostmi než má ocel či polyester) umožňuje maximalizovat stabilitu a výkon zatímco minimalizuje celkovou hmotnost. Celá struktura Power One se zaměřuje na vyváženost mezi jedinečnou ovladatelností, životností a přilnavostí.

Výrobce

Historie firmy Michelin sahá až do roku 1832 kdy bratranci Aristide Barbier a Nicolas Edouard Daubree zakládají manufakturu na výrobu čerpadel a malých zemědělských strojů. Záhy přišli na to, jaké obrovské možnosti se skrývají ve vulkanizovaném kaučuku a začali jej používat ve své továrně k těsnění a při výrobě řemenů, ventilů a potrubí. V roce 1889 je pak Eduardem a Andréem Michelinem založena firma Michelin. Oba pak převzali továrnu, kterou založil jejich děd Aristide Barbier. Nápad na začlenění pneumatikářského průmyslu do firmy se zrodil čistou náhodou. Jednou továrnu vyhledal cyklista s poškozenou pneumatikou a Eduarda napadlo, že by mohli začít vyrábět pneumatiky, které budou snadněji opravitelné. V roce 1891 začíná průmyslová výroba vyměnitelných pneumatik a firma dosahuje prvního úspěchu. Cyklista Charles Thery s pneumatikami Michelin vítězí v závodě Paříž-Brest-Paříž a firma prodala za rok 10000 pneumatik. V roce 1895 přišel zrod automobilu a protože nafukovacím pneumatikám nikdo nevěřil, musel Michelin zkonstruovat celé vozidlo a s ním se zůčastnil závodu Paříž-Bordeaux-Paříž, při kterém sice dojeli poslední, ale dokázali přednosti nafukovacích pneumatik. Po tomto závodě se začal zvyšovat počet automobilů, které při závodech používaly pneumatiky Michelin a dokázaly na nich zvítězit. Roku 1898 vzniká logo firmy - figurka Bibendum, který firma užívá dodnes a je velmi dobře známým po celém světě. Na počátku 20. století sklízejí pneumatiky Michelin úspěchy v automobilových závodech, zejména v závodu o Gordon - Bennettův pohár a díky tomu získávají velmi dobrou reklamu a stále se rozšiřuje jejich používání. Michelin zažíval veliký rozkvět a zakládal své nové továrny blízko významných automobilek po celé Evropě a také ve Spojených státech. Původní továrna ve městě Clermont-Ferrand měla již 4000 zaměstnanců a začíná vyrábět také pneumatiky pro letadla. Michelin roku 1908 přišel na trh s novým typem pneumatiky, která byla navržena pro autobusy a nákladní automobily. Rozdíl oproti ostatním byl její zdvojený plášť. Tato pneumatika znamenala další rozvoj nákladní dopravy. V dalších letech přichází firma s dalšími inovacemi, jako třeba vyměnitelné kolo s ocelovou kostrou. Přidáním sazí do pryže získává pneumatika nejen dnes charakteristickou černou barvu, ale také vyšší trvanlivost a lepší přilnavost. Životnost byla prodloužena také drážkovaným běhounem, do kterého byl později začleněn speciální pásek, který zabraňoval klouzání na vlhkém povrchu. Pneumatika "Pilot" zvyšovala přilnavost při vyšších rychlostech a byla předchůdcem dnešních nízkoprofilových pneumatik. Během 2. světové války nastal úpadek firmy, která běžela v nouzovém provozu, ale po válce přišel absolutní převrat ve výrobě pneumatik. 4. června 1946 si Michelin nechává patentovat radiální pneumatiku. Ta znamenala vyšší bezpečnost, lepší přilnavost, delší trvanlivost a nižší spotřebu. Firma tím získala výhody oproti konkurenci na dlouhých 30 let. V dalších letech firma stále zdokonaluje svou novou technologii a pneumatika XAS s nesouměrným běhounem se poprvé objevuje na závodních drahách. Radiální pneumatika už dokázala vydržet rychlost až 180 km/h a zároveň se zvyšuje pohodlí při jízdě. V roce 1969 už má společnost Michelin ve světě celkem 81 000 zaměstnanců, z nichž 43 600 pracuje v závodech mimo Francii. Další léta opět znamenají úspěch firmy nejen při obchodech, ale i ve světě sportu. Další revoluční novinku tzv. Zelené pneumatiky představuje firma v roce 1992. Tyto pneumatiky značně snižují valivý odpor a tím jsou i šetrnější k životnímu prostředí. Dnes má firma Michelin své zastoupení ve více než 170 zemích světa. V 19 zemích na světě má celkem přes 80 továren, v nichž zaměstnává 127 000 zaměstnanců. Firma denně vyrobí přes 830 000 pneumatik, celkový příjem firmy činí 13 673 mil. €., což je 18% podíl na trhu a řadí firmu na 2. místo. Velkou zásluhu na oblibě značky Michelin má reklama z úspěchů v motoristickém sportu. Poprvé se pneumatiky Michelin objevily v seriálu F1 v roce 1977 při VC Británie. Derniéru zažily v roce 2006 v Brazílii. Během tohoto období odjely 215 velkých cen, získaly 111 Pole position, 102 vítězství a 9 titulů mistra světa. Celkový zisk 3308,5 bodu je druhý nejvyšší ze všech výrobců pneumatik. Michelin také získal 351 vítězství a 26 jezdeckých titulů v závodech MS motocyklů. Nemalé úspěchy slaví také v závodech LE MANS, MS Rally a Rally Paříž-Dakar.

Web výrobce: www.michelin.cz

Největší výběr čtyřkolkových pneu